ارسال شده توسط:ناهید علی پور بخش: اطلاعات عمومی  گروه:معماری

خلاقیت در تبلیغات مک دونالد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در 1962 مکدونالد لوگوی جدید خود را معرفی کرد و یک سال بعد با فروش یک میلیاردمین همبرگر، کارکتر رونالد مکدونالد Ronald Macdonald)) دلقک مو فرفری مکدونالد با موهای قرمز برای جذب کودکان و ارتباط بهتر با آنها معرفی شد. رونالد مکدونالد نقش مهمی در تبلیغات تلویزیونی شرکت داشت.

رونالد مک دونالد در سرزمین خیالی مکدونالد لند زندگی می کرد که ماجراهایی را با دوستان خود Mayor Mecheez، Grimace و . . . برای کودکان اجرا می کرد. علاقه کودکان به دلقک مو قرمز به حدی رسید که حتی بزرگترها بعضی وقتها برای ملاقات کودکانی در بیمارستان بستری بودند خود را به شکل رونالد گریم می کردند.

در اویل دهه 60 مکدونالدز حقیقتاً آماده پرواز اوج گرفتن بود. رشد صنعت اتومبیل و توسعه فرهنگ سکونت در اطراف شهر شاید از مهمترین عوامل رشد فست فودهایی مثل مکدونالدز بود.

به طور کلی مک دونالدز یکی از معروفترین برندهایی است که بر روی تبلیغات خلاقانه و به یادماندنی سرمایه گذاریهای عظیمی می‌کند.




آراء

نظرات

شما هم می توانید در مورد این موضوع نظر دهید.

کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.

     
نام:  
  ایمیل:  
  نظر :